ד״ר לורה ברומברג

יעוץ רצפת אגן

במרפאתנו אנו מתמקדים באבחון וטיפול בבעיות הקשורות לרצפת האגן. ד”ר ברומברג, כמומחית בתחום, מציעה שירותי ייעוץ וטיפול מקיפים ומותאמים אישית. היא משלבת ידע מתקדם בתחום עם ניסיון רב בטיפול בבעיות הנפוצות ברצפת האגן. בביקורך אצלנו, תקבל יעוץ אישי ומקצועי, תמיכה מלאה וטיפול ברמה הגבוהה ביותר.

רצפת אגן יעוץ רצפת אגן גסטרואנטרולוגיה ד״ר לורה ברומברג הרצליה gastro dr laura bromberg

מהי הפרעה בתפקוד רצפת אגן?

יעוץ רצפת אגן/הפרעה בתפקוד רצפת האגן. בהתחשב באנטומיה והפיזיולוגיה של רצפת האגן, כאשר קיימת חפיפה משמעותית בין מצבי מערכת העיכול והפרעות במערכות האורוגנטיות/אורוגניקולוגיות. כל אלו כוללים בריחת שתן, בריחת צואה, צניחת איברי האגן ותסמונות כאבי אגן כרוניות. תפקוד לקוי של רצפת האגן הוא חוסר היכולת להירגע בצורה נכונה ולשלוט על שרירי רצפת האגן ליציאת הצואה מהגוף. התסמינים כוללים עצירות, דליפת צואה או דליפת שתן ודחיפות במתן שתן.

מהם התסמינים של תפקוד לקוי של רצפת האגן?

הטיפולים כוללים ביופידבק, פיזיותרפיה של רצפת האגן ותרופות. לד”ר לורה ברומברג מומחיות במחלות רצפת האגן, היא עובדת בלניאדו במחלקה למחלות רצפת האגן עם Pr Beer Gabel . למרות שתפקוד לקוי של רצפת האגן נפוץ, זה יכול להיות מביך לדון בסימפטומים שלך – במיוחד קושי במתן שתן או צואה. אבל שיחה עם הרופא שלך על הסימפטומים הללו מקרבת אותך צעד אחד יותר להקלה. תסמיני תפקוד לקוי של רצפת האגן קלים לטיפול.

ד”ר לורה ברומברג היא מומחית בגסטרואנטרולוגיה עם שנות ניסיון רבות בתחום. בזכות הידע הרחב והמקצועי שלה, היא מציעה שירותים רפואיים מתקדמים ואיכותיים לכל מטופל. ד”ר ברומברג מכירה את חשיבות ההתמקדות בכל מטופל ובכך מתמקדת בטיפול אישי ומותאם אישית לכל מקרה. ד״ר ברומברג מזמינה אתכם לקבוע תור איתה כדי לקבל ייעוץ מקצועי וטיפול איכותי בכל נושא שקשור לגסטרואנטרולוגיה. נשמח לראותכם במרפאתה ולסייע לכם לשמור על בריאותכם ולהרגיש טוב יותר.

ד״ר לורה ברומברג

זימון תור מהיר אצל ד״ר לורה ברומברג - גסטרואנטרולוגית מומחית